Моделювання системи електропостачання метрополітену з двонаправленим потоком енергії

Автор(и)

  • Георгий Георгиевич Жемеров Национальный технический университет «Харьковский политехнический институт», Ukraine
  • Денис Сергеевич Крылов Национальный технический университет «Харьковский политехнический институт», Ukraine
  • Артем Вячеславович Машура Национальный технический университет «Харьковский политехнический институт», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/2409-9295.2019.20.10

Ключові слова:

Система електропостачання, енергія, система авторегулювання, коефіцієнт корисної дії, рекуперація енергії .

Анотація

Для поліпшення електромагнітної сумісності систем електропостачання метрополітену з мережею живлення доцільно організувати двонаправлений обмін енергією між джерелом і навантаженням. У даній статті розглянута структура системи електропостачання метрополітену з чотириквадрантний приводом постійного струму на основі шестипульсного мостового керованого випрямляча, створена її MatLab-модель, розроблена система управління мостами випрямляча з алгоритмом роздільної роботи, запропонована система авторегулювання на базі двоконтурного підпорядкованого регулятора струму-швидкості та розраховані її параметри. При проведенні віртуального експерименту вдалося з високою точністю відпрацювати графік руху електропоїзда між станціями, забезпечити режим рекуперації електроенергії в режимі гальмування, отримати дані, необхідні для розрахунку енергетичних показників такої системи. Отримана модель дозволить дослідити енергоефективність системи електропостачання метрополітену при різних режимах роботи і параметрах лінії живлення.

Посилання

Electrocar types 81-718 / 719, 81-718.0 / 719.0 [Online]. Available: http://vagon.metro.ru/ passenger/81-718.html.

Zhemerov G.G., Tugay D.V., Kholod O.I. Energy efficiency of power supply systems of a rolling stock of the subway // Technichna elektrodinamika, 2014, 1, 67–74.

Zhemerov G., Ilina N., Mashura A. Tugay D. Energy efficiency of recuperative braking in power supply systems with regulated electric drives // Technichna elektrodinamika, 2018, 6, 73–76.

Zhemerov G.G., Ilina N.A., Tugai D.V., Kholod O.I. Subway power supply systems with modern semiconductor converters and energy storage // Elektrotekhnіka i elektromekhanіka, 2013, 1, 41−49.

Chilikin M., Sandler A. Obshhij kurs jelektroprivoda // Uchebnik dlja vuzov. – M.:Jenergoizdat,1981, 6, 576 p.

Perelmuter V. Electrotechnical Systems: Simulation with Simulink. // CRC Press, 2018, 62-64.

Shcherbak Ya. V., Nerubatsky V. P. Analysis of the use of recuperative inhibition on the railways of Ukraine // Railway transport of Ukraine, 2011, 2, 30-34.

Sablin O. I. Analiz kachestva rekuperiruemoj jelektrojenergii v sisteme jelektricheskogo transporta // Vіsnik NTU «HPІ», 2013, 38, 187-190.

Alias A., Rahim N., Hussain M. Bidirectional three phase power converter // IEEE First conference on clean energy and technology CET, 2011, 337-341.

Clare J.C. Bidirectional Power Converter for Voltage Fed Inverter Machine Drives // Proceeding of the 23th Power Conference, Toledo, Spain, 1992, 189-194.

Kostin N.A., Nikitenko A.V. Autonomy of recuperative braking – the basis of reliable energy-efficient recovery on the electromotive force constant current // Zaliznychnyy transport Ukrayiny, 2014, 3, 15–23.

Tugay D.V., Zhemerov G.G. Stabilization of contact contacts for measures for energy efficiency of a system and electric power of a post stream // D.V. Tugay, G.G. Zhemerov / Tekhnіchna elektrodinamika. - Kyiv, 2018, 5, 88-91.

##submission.downloads##