Дослідження можливості застосування СРД для тягового електропривода тролейбуса

Автор(и)

  • Виктор Алексеевич Барский Международный консорциум «Энергосбережение», Ukraine
  • Роман Владимирович Афенченко Международный консорциум «Энергосбережение», Ukraine
  • Роман Анатольевич Быканов Международный консорциум «Энергосбережение», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/2409-9295.2019.20.28

Ключові слова:

СРД, Асинхронний двигун, електропривод, перетворювач частоти, тролейбус

Анотація

У статті представлені результати аналізу вимог до тягового електроприводу тролейбуса, аналізу можливості використання синхронних реактивних двигунів в такому приводі, дослідження поліпшень характеристик таких двигунів шляхом зміни їх активної частини, результати випробувань повномасштабного експериментального зразка двигуна, виявлення вимог до перетворювача частоти для живлення такого двигуна в приводі тролейбуса.

Посилання

DSTU 4905:2008. Kolіsnі transportnі zasobi. Trolejbusi pasazhirs'ki. Zagal'nі tehnіchnі vimogi.

Bajryeva L.S., Shevchenko V.V. Elektricheskaja tjaga: Gorodskoj nazemnyj transport: Uchebnik dlja tehnikumov. – M. : Transport, 1986 g. – 206 s.

Reza Rajabi Moghaddam. Synchronous Reluctance Machine (SynRM) Design. Royal Institute of Technology, Department of Electrical Engineering Electrical Machines and Power electronics. – Stockholm, 2007.

##submission.downloads##