Порівняльний аналіз електродвигунів c різною конфігурацією магнітних систем

Автор(и)

  • Виктор Владимирович Гребеников Інститут електродинаміки Національної академії наук України, Ukraine

Ключові слова:

Тип магнітної системи, постійні магніти, електромагнітний момент, робочі характеристики, чисельне моделювання, магнітна індукція.

Анотація

Досліджено чотири типи конфігурації магнітної системи: вентильного реактивного двигуна (SRM), синхронного реактивного двигуна зі змінним опором ротора (SynRM), синхронного електродвигуна з феритовими постійними магнітами в роторі (SynRM2), синхронного електродвигуна з неодимовими постійними магнітами в роторі (PMSM). Показано, що при однакових габаритних розмірах найбільший електромагнітний момент і потужність у електродвигуна типу PMSM з неодимовими магнітами. Розрахунок робочих характеристик досліджуваних електродвигунів виконаний в програмному пакеті Infolytica MotorSolve i Magnet.

Посилання

Reguliruemye jelektroprivody. Available at: http://mobile.studbooks.net. (accessed 05.04.2017).

Ventil'nye reaktivnye jelektrodvigateli/generatory [Gate jet motors/generators]. Available at: http://www.kaskod.ru. (accessed 14.04.2017).

Synchronous reluctance motor-drive packages. Available at: http://www.abb.com/ua. (accessed 17.04.2017).

ABB’s new SynRM2 motor technology will deliver IE5 efficiency without rare earth magnets. Available at: http://www.abb.com/ua. (accessed 17.04.2017).

Shumov Ju. N., Safronov A. S Jenergosberegajushhie jelektricheskie mashiny dlja privoda jelektromobilej i gibridnyh avtomobilej (Obzor zarubezhnyh razrabotok) [Energy-saving electrical machines for driving electric cars and hybrid cars (Overview of foreign developments)]. Jelektrichestvo. 2016, no. 1. pp. 55–65.

Vasil'ev L.O., Mnuskin Ju.V., Luzhnev A.I. Odnovremennaja kommutacija faz i ee vlijanie na vyhodnye harakteristiki VRD [Simultaneous phase switching and its influence on the output characteristics of the SRM]. Naukovi pratsi Donets'koho derzhavnoho tekhnichnoho universytetu. Seriya: “Elektrotekhnika i enerhetyka”. 2003, vol. 50, pp. 43-47.

Mazurenko L. I., Bibik O.V., Bilyk, Shykhnenko M.O. Modelyuvannya rezhymiv ta rehulyuvannya chastoty obertannya ventyl'no-induktornoho dvyhuna z peretvoryuvachem iz Sskydannyam i kolyval'nym povernennyam enerhiyi pry zmini kutiv komutatsiyi [Simulation mode and speed control of switched reluctance motor using a converter with the C-dump and the oscillation return of energy at changing switching angles]. Visnyk NTU «KhPI»: Ser: Elektrychni mashyny ta elektromekhanichne peretvorennya enerhiyi. 2016, vol. 11(1183), pp. 64-69.

C.T. Liu, T.Y. Luo, C.C. Hwang and B.Y. Chang Field Path Design Assessments of a High-Performance Small-Power SynchronousReluctance Motor. IEEE Transactions on Magnetics. 2015, vol. 51, no. 11, pp. 1-4.

Zhang Jian, Wen Xuhui, Zeng Lili Optimal system efficiency operation of dual PMSM motor drive for fuel cell vehicles propulsion. IEEE 6th International Power Electronics and Motion Control Conference. 2009, pp. 1889-1892.

Antonov A.E., Radimov I.N., Rymsha V.V. Sopostavitel'nyj analiz ventil'nyh dvigatelej s passivnym i aktivnym rotorom [Comparative analysis of valve motors with a passive and active rotor]. Pr. In-tu elektrodynamiky NAN Ukrayiny. 2005, no. 1. pp. 53-56.

Bibik O.V. Grebenikov V.V. Pryymak M.V. Proektuvannya ventyl'no–reaktyvnoho dvyhuna z metoyu zmenshennya pul'satsiy elektromahnitnoho momenta [Design of the Switched Reluctance Motor for reducing the electromagnetic torque ripple]. Tekhn. Elektrodynamika. 2014, no. 4. pp. 117-119.

Grebenikov V. V. Pryjmak M.V. Sravnitel'nyj analiz magnitnyh sistem jelektrodvigatelej s postojannymi magnitami dlja jelektrobusa [Comparative analysis of magnetic systems of electric motors with permanent magnets for electric bus] Visnyk NTU «KhPI»: Ser: Elektrychni mashyny ta elektromekhanichne peretvorennya enerhiyi. 2016, vol. 11(1183), pp. 42-48.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-29