Дослідження можливості застосування СРД для тягового електропривода тролейбуса
DOI:
https://doi.org/10.20998/2409-9295.2019.20.28Ключові слова:
СРД, Асинхронний двигун, електропривод, перетворювач частоти, тролейбусАнотація
У статті представлені результати аналізу вимог до тягового електроприводу тролейбуса, аналізу можливості використання синхронних реактивних двигунів в такому приводі, дослідження поліпшень характеристик таких двигунів шляхом зміни їх активної частини, результати випробувань повномасштабного експериментального зразка двигуна, виявлення вимог до перетворювача частоти для живлення такого двигуна в приводі тролейбуса.Посилання
DSTU 4905:2008. Kolіsnі transportnі zasobi. Trolejbusi pasazhirs'ki. Zagal'nі tehnіchnі vimogi.
Bajryeva L.S., Shevchenko V.V. Elektricheskaja tjaga: Gorodskoj nazemnyj transport: Uchebnik dlja tehnikumov. – M. : Transport, 1986 g. – 206 s.
Reza Rajabi Moghaddam. Synchronous Reluctance Machine (SynRM) Design. Royal Institute of Technology, Department of Electrical Engineering Electrical Machines and Power electronics. – Stockholm, 2007.